La XII Fira Antic&Design Empordà ha ofert durant l’abril una mostra en línia de més d’un centenar de productes d’establiments d’arreu de les comarques gironines. Durant aquest període el nou web de la marca territorial Antic&Design Empordà que ha acollit la mostra ha registrat prop d’un miler i mig de visites en línia d’un total de 900 usuaris diferents. Alhora, les xarxes socials d’Antic&Design Empordà han experimentat un creixement notable pel que fa al seguiment: per exemple el perfil d’instagram del col·lectiu ha ascendit fins a més d’un miler de seguidors. També cal fer esment del vídeo promocional de la fira, que ha registrat vora 40.000 visualitzacions.
La secció més visitada en línia de la fira A mode estadístic, l’establiment més visitat d’aquesta edició virtual de la Fira Antic&Design Empordà ha estat l’estand d’Antic Centre de Vulpellac. D’altra banda, els productes més visitats han estat l’escon rústic català de barberia de l’estand d’Antiguitats Canal, juntament amb la balena (feta amb un tronc d’olivera) de l’estand de Decobruc. A través del web Antic&Design Empordà, s’ha pogut accedir durant tot l’abril a l’ampli i variat catàleg de productes que ofereix la fira, filtrar-los mitjançant un buscador segons les categories indicades pels propis establiments i, alhora, contactar-los directament.
La mostra ha estat el tret de sortida de la consolidació marca territorial Antic&Design Empordà, que romandrà activa de manera permanent. Si la Bisbal d’Empordà és un indiscutible centre referencial d’antiguitats i productes de disseny, Antic&Design Empordà s’ha reconfigurat i ha passat de ser una fira biennal a esdevenir una marca que vincula els principals exponents del sector al territori, un ampli ventall d’antiquaris, restauradors, brocanters, artesans i productes de disseny d’allò més diversos.