Aquest mes de juny, l’Ajuntament de Girona ha participat en accions promocionals a Madrid i Londres amb l’objectiu de posicionar la ciutat en el mercat estatal i internacional. En aquest sentit, els dies 7 i 8 de juny la ciutat de Girona ha estat present en l’acció “A love story, setmana de la Costa BravaPirineu de Girona” a Madrid, organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava per donar a conèixer, per una banda, l’oferta de turisme de congressos a agències de viatges especialitzades en producte MICE i, per l’altra, per presentar la ciutat com a destinació de turisme vacacional i esportiu a agències d’aquest àmbit. L’acció ha inclòs diferents networkings de treball amb agenda d’entrevistes, una presentació de la destinació i una sessió dinàmica i participativa entre les destinacions gironines i les agències assistents consistent en dissenyar “Una història d’amor a la Costa Brava i al Pirineu de Girona”.
Pel que fa a presència internacional, Girona ha estat a la fira City Fair que acaba avui i que s’ha celebrat a Londres des del diumenge, dia 11 de juny. En aquesta fira s’ha concentrat l’oferta de diverses ciutats i destinacions turístiques d’àmbit internacional, i ha comptat amb un workshop amb agenda d’entrevistes amb tour operadors, agents de viatges i altres professionals del sector turístic de diferents països, durant el qual Girona ha presentat l’oferta de recursos i serveis turístics de la ciutat, fent especial incís en el producte cultural, gastronòmic i esportiu.