Aquest estiu l’Ajuntament de Quart impulsa de nou el programa de treball Brigada Jove, el qual sorgeix de la l’àrea de joventut del consistori.
L’objectiu principal d’aquest projecte és facilitar i proporcionar els instruments necessaris als i les joves del municipi d’entre 16 i 25 anys per crear-los oportunitats laborals. Brigada Jove, doncs, pretén esdevenir un punt de partida en la seva transició al món laboral.
Enguany, es tornaran a seleccionar tres joves per a la seva contractació temporal de l’1 de juliol al 15 d’agost.
2 Places de peons de brigada municipal (16 a 25 anys):
La seva tasca es centrarà en atendre els diferents serveis municipals en el seu sentit més ampli. Entre altres poden ser: manteniment preventiu bàsic de les instal·lacions i equipaments (pintura, tasques bàsiques, etc..), reparació, neteja de vials i altres del municipi, manteniment zones verdes, parcs i jardins, manteniment del carrers, suport en l’organització d’actes festius i culturals dels diferents veïnats del municipi, entre d’altres.
La jornada laboral serà de 37,5 hores a la setmana.
Nota: Per necessitat del servei en la festa Major, entre altres ocasions, es pot requerir la modificació de la jornada, i aquesta quedarà compensada amb hores/dies de festa.
1 Plaça d’auxiliar administratiu/va a les dependències municipals (16 a 25 anys):
Desenvoluparà les tasques pròpies de la categoria d’auxiliar administratiu. A més, també realitzarà suport en l’organització d’actes culturals i festius.
La seva jornada serà de 20 hores setmanals
Nota: Per necessitat del servei en la festa Major, entre altres ocasions, es pot requerir la modificació de la jornada, i aquesta quedarà compensada amb hores/dies de festa.
1 Plaça per a persones derivades des de Serveis Socials o amb certificat de discapacitat (16 a 25 anys):
Les tasques d’aquest lloc de treball s’adaptaran a les condicions de la persona escollida.
Per presentar-se a aquest lloc de treball cal acreditar el certificat de discapacitat o adjuntar un informe tècnic de Serveis Socials en el moment de la sol·licitud.
A més, els i les joves seleccionats faran una formació, dins l’horari laboral, amb la Tècnica de Suport a l’Ocupació Juvenil del Gironès i/o la tècnica de joventut on tractaran temes d’assessorament i orientació en el món laboral
Sol·licituds
Per presentar les sol·licituds s’ha de realitzar una instància* a la seu electrònica de l’Ajuntament de Quart (https://bit.ly/InstànciaQuart) o presencialment es pot dur a termo presencialment, a les oficines de l’Ajuntament de Quart, a l’Edifici de l’Estació ( de 8.00 a 14.30 hores de dilluns a divendres i de 16.00 a 19.00 hores els dimarts).
Les instàncies* han d’anar adreçades a l’alcalde president de la Corporació, així mateix s’haurà d’indicar per el lloc que s’opta (només un lloc de treball) i s’haurà de presentar tota la documentació requerida.
El model d’instància es pot descarregar aquí
Les instàncies hauran d’anar acompanyades de la següent documentació:
- Inscripció Brigada Jove 2025
- Currículum Vitae de l’aspirant signat pel mateix.
- Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI), Número d’Identificació d’Estranger (NIE) o, si s’escau, passaport, de l’aspirant.
- Certificat declarant que no ha estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques. Consulta el model aquí
- Informe de Serveis Socials o certificat de discapacitat, en el cas de presentar-se a la plaça reservada.
En cas de ser menor d’edat, a més:
- Autorització de la mare/pare o tutor legal de conformitat de que el menor presenti sol·licitud d’oferta temporal de treball i el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria.
- Fotocòpia DNI o document d’identitat de la mare/pare o tutor legal del menor d’edat
El període per presentar les instàncies és del 15 d’abril al 5 de maig, ambdós inclosos!
Qualsevol sol·licitud fora de termini serà exclosa.
Selecció
Un cop acabat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà la llista provisional dels aspirants d’admesos i exclosos a la seu electrònica de la corporació i s’atorgarà als aspirants un termini de 5 dies naturals per a realitzar esmenes de documents.
Un cop finalitzat el termini d’esmenes es publicarà en el mateix entorn el llistat d’aspirants admesos i exclosos definitius, i es fixarà el lloc, data i hora del sorteig públic i entrevista personal (El sorteig és d’assistència obligatòria; en qualsevol cas pot assistir una persona que no sigui l’aspirant, acreditant-ne la representació. Amb la NO assistència ni la representació de l’aspirant, aquest/a quedarà exclòs/a del sorteig i procés selectiu)