Cartell_Mercats1

Fins al proper 28 de maig, els nou mercats de la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona (XMSG) acolliran una vintena d’activitats relacionades amb la música, l’art i la literatura

La Diputació de Girona dona suport a l’esdeveniment, que enguany vol posar en valor el paper d’aquests espais amb el lema «La cultura és al mercat»

La Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona (XMSG) s’obre de bat a bat a la cultura en la sisena edició de la Setmana Internacional dels Mercats de les comarques gironines, en el marc de la campanya internacional «Love Your Local Market» («Estimo el meu mercat»). Fins al diumenge 28 de maig, els diferents mercats oferiran gairebé cada dia activitats relacionades amb la música, la dansa, l’art i la literatura.

Sota el lema «La cultura és al mercat», s’han programat una vintena de propostes per posar en valor el paper d’aquests equipaments com a espais de relació i cohesió social, sense oblidar el seu propòsit principal, que no és cap altre que el d’oferir als clients productes i aliments de proximitat de la màxima qualitat.

La Diputació de Girona dona suport a aquesta campanya i hi participa de manera activa coordinant l’esdeveniment, al costat dels mercats de Girona, Lloret de Mar, Olot, Palafrugell, Palamós, Portbou, Roses, Salt i Sant Feliu de Guíxols, els nou integrants de la XMSG.

Les activitats, que ja van arrencar el cap de setmana passat a Palamós, Palafrugell i Sant Feliu de Guíxols, estan adreçades a tots els públics i compten amb propostes com la biblioteca al mercat, contes, una xerrada per menjar de manera saludable abans i després de fer esport, una activitat d’arts plàstiques o la commemoració dels cent anys de mercats a Palamós, amb una mostra d’imatges històrica, entre d’altres.

Tota la informació detallada de les diferents activitats es pot trobar en el lloc web oficial. A les xarxes socials, les etiquetes per seguir aquesta campanya són #estimaelteumercat i #LYLM2023.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

*